Зазвичай для машин, які бігають по нашим дорогам, дану операцію рекомендують проводити з інтервалом 30 тис. км.

Позапланова перевірка і регулювання кутів розвалу-сходження знадобиться в наступних випадках:

  • Ви зловили на дорозі велику яму і зам’яли колісний диск;
  • Ремонтувалася ходова частина, наприклад, була заміна наконечників рульових тяг, заміна важелів підвіски, заміна сайлентблоков;
  • При зміні кліренсу авто, наприклад, установка вставок ( «будиночків»), установка укорочених пружин;
  • Машину стало відводити в бік;
  • Сильний знос покришок;
  • Погано самоповертаючий кермо при виході з поворотів.

Результатом правильно зробленого розвалу сходження буде:

  • Стійкість автомобіля
  • Керованість автомобіля
  • Зниження заметів автомобіля
  • Зниження зносу шин
  • Економія пального