Для початку давайте визначимося, що таке ходова частина і як її діагностувати.
Ходова частина включає в себе:
- підвіску (важелі, тяги, пружини, опори, амортизатори, сайлентблоки, шарніри)
- гальмівну систему
- редуктори і мости
- приводні і карданні вали
- рульове управління
- магістральну систему подачі палива
Виходячи з цього, напрошується висновок, що така робота, як діагностика ходової частини, це не просто «посмикати підвіску», а досить солідний комплекс робіт. Адже несправність навіть одного вузла неминуче веде до перерозподілу навантаження і, відповідно, до прискореного зносу інших елементів. Притому процес цей зазвичай має «лавиноподібний» характер.
Ми рекомендуємо проводити діагностику ходової частини при кожному плановому техобслуговуванні, або при появі сторонніх шумів і вібрацій, а також при зміні в поведінці автомобіля.
Не варто забувати про такий важливий момент, як перевірка та регулювання кутів установки коліс (розвал-сходження). Нехтування цією процедурою веде до передчасного зносу шин, елементів ходової частини і погіршенні керованості автомобіля. Дану процедуру рекомендується проводити не рідше ніж раз в 20 000 км.