Трансмісія.  Дуже загадкове слово. Багато хто помилково вважає, що так називається коробка перемикання передач. Насправді трансмісією називається весь набір агрегатів, які передають енергію руху від мотора до коліс. Найчастіше послідовність така: коробка перемикання передач, карданний вал, редуктор, приводний вал. І поломка будь-якого елементу перерве цей ланцюжок.

Деталі цієї системи зазвичай не вимагають частого втручання, проте треба стежити за їх станом на кожному техобслуговуванні. Наприклад, розірваний пильовик ШРУС, дуже швидко призведе до зносу самого шарніра, незрівнянно більш дорогого. Або своєчасно не змащена хрестовина карданного валу вийде з ладу, що призведе до необхідності міняти весь вал.

Дуже важливо вчасно міняти масло в редукторах (роздавальної коробці, мостах, кутовому редукторі, муфти) і звичайно ж – в механічній коробці передач.

Метод часткової заміни, при якому змінюється знімний фільтр і зливається масло тільки з піддону АКПП, дозволяє замінити лише 40% масла. Тобто при наявності продуктів зносу, більше половини обсягу масла залишиться і продовжить працювати в коробці.

Метод повної заміни – це процес повного «заміщення» старого масла новим. І начебто все в цьому методі добре, але є один нюанс. Агрегатів з великим зносом можна нашкодити. Адже ми повністю замінюємо старе «густе», з продуктами зносу масло на нове «рідке», а це може привести до зниження тиску в деяких вузлах і некоректної роботи трансмісії. А в особливо «запущених» випадках до відмови.

Виходячи з цих нюансів до вибору інтервалів і методу заміни масла варто підходити вдумливо, а краще отримати консультацію у фахівців нашого сервісу.